Egyik fő profilunk a konferenciák szervezése és lebonyolítása. A konferencia részlegen ugyanis lehetőség nyílik nagyobb konferenciák lebonyolítására akár 200 főig, de termeink alkalmasak kisebb tréningek, boardmeetingek, szűkebb körű üzleti tárgyalások lebonyolítására is.

Hotel Atlantis rendezvény

Termeinkről

Mindegyik konferencia terem természetes fénnyel megvilágított, klimatizált helyiség, a XXI. század legkorszerűbb technikai eszközeivel felszerelve. A konferencia szolgáltatások körét az épület bármelyik pontjáról elérhető WIFI internetezési lehetőség,  24 órás business center valamint az audio és videokonferencia felszerelései teszik teljessé.

Nagy terem I + II.

Földszinti Nagy termünk két, közel azonos méretű teremre szekcionálható. Egybe nyitva akár 200 fő is elhelyezhető széksoros elrendezéssel. A lobbyban előkészített kávészünet és a karnyújtásnyira található étteremben az étkezések gyorsan, gördülékenyen lebonyolíthatóak. Ugyanakkor kiváló helyszíne egy gálavacsora megrendezésére körasztalos elrendezéssel akár 120 főre.

Szekcióterem II.

A kisebbik földszinti termünk akár 50 fő széksoros ültetésére is alkalmas. Kiváló helyszíne lehet egy családi esemény (eljegyzés, keresztelő) zártkörű lebonyolítására.

Szekcióterem I.

Kis méretű tárgyalóterem az 1. emeleten. Üzleti tárgyalás, meeting, kisebb lélegzetvételű események szervezésére alkalmas.