ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK A
HOTEL ATLANTIS**** SUPERIOR MEDICAL , WELLNESS & CONFERENCE
HAJDÚSZOBOSZLÓ

4200 Hajdúszoboszló, Damjanich u.10. igénybevételére

Érvényes: 2018. december 04-től visszavonásig

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Hotel Atlantis**** superior Medical, Wellness & Conference által nyújtott szolgáltatásokra terjed ki.

1) A Szolgáltató adatai:

Cégnév: K.V. Ingatlan Kft

Székhely: 3898 Pányok, Fő utca 34.

Fióktelep: 4200 Hajdúszoboszló, Damjanich u.10.

Cégjegyzékszám: 05-09-008785

Adószám: 12616183-2-05

A szolgáltatás helyszíne: Hotel Atlantis**** superior Medical, Wellness & Conference

4200 Hajdúszoboszló, Damjanich u. 10.

Telefon:  (06-52) 899 – 930, 899 - 931

E-mail:  info@hotelatlantis.hu

Honlap:  http://www.hotelatlantis.hu

2) A Szerződő felek

A Szolgáltató által nyújtott szálláshely szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

a) Amennyiben a szálláshely szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a

b) Szolgáltatónak, úgy a Vendég a  Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég/Szerződő fél a
továbbiakban együttesen Felek.
Amennyiben a szálláshely szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég, nem közvetlenül,

c) hanem egy harmadik személy megbízásával adja le a Szolgáltatónak, úgy a Közvetítő a Szerződő fél
és az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza.
Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy (Közvetítő)
jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

d) A Szerződő fél (megrendelő, költségviselő) szükséges adati cég, vagy más szervezet esetén:
- Cégnév / név:  ………………………..
- Cégjegyzékszám: ………………………..
- Adószám: ………………………..
- Bankszámlaszám (IBAN,SWIFT): ………
- Székhely: ………………………..
- Levelezési cím: ………………………..
- Számlázási cím: ………………………..
- Törvényes képviselő neve:……………….
- Elérhetőségek:  tel.:………………, fax:…………………., e-mail:………………………

e) A Vendég (megrendelő, költségviselő) szükséges adatai természetes személy esetén:
- Név: ………………………..
- Lakcím: ………………………..
- Számlázási cím: ………………………..
- Szül.hely, idő: ………………………..
- Sz.ig vagy útlevél száma:…………………
- Elérhetőségek: tel:........................, fax:……………………, e-mail:……………………..

3) A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei, általános szabályok:

a) Szolgáltatás megrendelése:

A megrendelést minden esetben írásban (e-mail) kell megküldeni a fenti elérhetőségek bármelyikére. Kizárólag élőszóban elhangzott ajánlatot, megrendelést a Szolgáltató nem tekinti ajánlatnak, megrendelésnek. A Szolgáltatónak jogában áll előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 30-100%, (időszaktól függően) melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát bocsát ki. Ezzel válik a foglalás garantálttá. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés, program) pontos megnevezését. Mivel a szállodában különböző típusú szobák találhatók, a megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a szállodával, hogy a Vendég megrendelése a szálloda milyen kategóriájú és típusú szobájára vonatkozik.

b) A szolgáltatás lemondása:

A  Vendég   kötelezettséget   vállal  arra,   hogy   az   általa   megrendelt   szolgáltatások   esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja az érintett szállodát. Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a Vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik - az érkezést megelőzően hét nappal van lehetőség. Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a napi szobaárral azonos. Előleg fizetése esetén a kötbér mértéke megegyezik az előleg összegével. Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek rögzítésére. Szállásutalvány (érték vagy szolgáltatás alapú) vásárlása esetén utólagos pénz visszatérítésre nincs lehetőség. Dátum módosítás egy alkalommal lehetséges, amennyiben azt a Vendég minimum 7 nappal érkezését megelőzően jelzi a Szálloda részére írásban.

c) A szállodai szobák és lakosztályok a Szolgáltató honlapján közzétett ajánlat szerinti ellátás nélkül vagy ellátással – reggelis, félpanziós (reggeli és vacsora) vagy teljes ellátással (reggeli, ebéd, vacsora)- együtt rendelhetők meg.
- A „félpanzióval” ellátás választása esetén naponta személyenként egy alkalommal vehető igénybe reggeli és vacsora. 
- A „teljes ellátással” választása esetén naponta személyenként egy alkalommal vehető igénybe reggeli, ebéd és vacsora.

d) Szolgáltató a főétkezéseket Vendéglétszámtól függően menükártyás vagy svédasztalos rendszerben szolgálja fel. Amennyiben a főétkezést igénybe vevők létszáma eléri a harminc főt, a Szolgáltató általában svédasztalos étkeztetést alkalmazza.

e) A szállodába történő érkezés-távozás:
A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

f)  Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett veheti igénybe a szálloda szolgáltatásait.

4) A szolgáltatások árai:

A Hotel Atlantis által kiadott árak minden esetben  tartalmazzák  a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák  azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Hotel Atlantis  külön jelöli: „a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák”. Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda- és visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem. Az árak - a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt. A Hotel Atlantis az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Hotel Atlantis honlapján (www.hotelatlantis.hu) található. Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a Vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.

5) Fizetési feltételek:

A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással (bankszámláról vagy SZÉP kártyáról), illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint Erzsébet utalvánnyal (étkezés, ajándék, gyermekvédelem), SODEXO (bonus, melegétel, ajándék), EDENRED (ticket restaurant, ticket compliments)  és  Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya).

A szálloda weboldalán online foglalási lehetőség biztosított a Vendég részére. Online foglalás esetén online fizetés is lehetséges, melyhez a bankkártyás/hitelkártyás vagy a SZÉP Kártyás fizetési módot kell kiválasztani. A Foglalás véglegesítése gomb megnyomását követően a kiválasztott fizetési szolgáltató weboldalára irányítja a Szolgáltató a Vendéget, ahol a szolgáltatók által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet kártyájával. A foglalás értékének kiegyenlítése az alábbi módokon lehetséges: Online bankkártyás fizetés: OTP SimplePay (elfogadott bankkártyák: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron); Online fizetés SZÉP kártyával: OTP Szép Kártya, MKB Szép Kártya, K&H SZÉP Kártya. A fizetési szolgáltatók a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsátanak ki, és a tranzakció sikerességéről emailben értesítik a foglalót. Sikertelen tranzakció esetén a szolgáltatók hibaüzenetben közlik a hiba okát. Sikeres tranzakció esetén a Vendég e-mailben kapja meg a foglalás visszaigazolását.

SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos üdülési kártyahasználat érdekében a szálloda kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát (személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálloda megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását. SZÉP kártyáról utalt összegek visszautalására nincs mód.

Átutalás esetén - amennyiben a szállodával, illetve a helyfoglalási irodával kötött szerződés másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt az illetékes szálloda bankszámláján jóváírni. A Szolgáltatónak jogában áll előleget kérni a Vendégtől, melynek mértéke 30-100%, (időszaktól függően) melyről a Vendég részére az előleg megérkezésének napjával előleg számlát állít ki.

BARION online fizetési mód: vendégeknek lehetőségük van az előleget vagy a teljes összeget előre fizetni bankkártyával vagy hitelkártyával. Ebben az esetben a Barion Payment Zrt. által üzemeltetett Barion online fizetési felületen bonyolódik a tranzakció. A szálloda a vendég kártyaadatait semmilyen formában nem látja, vagy tárolja azt. A fizetéshez a szálloda honlapjáról a Barion felületére irányítódik át a foglalási folyamat, majd a sikeres tranzakció után vissza a hotel honlapjára.

6) Egyedi szolgáltatások:

a) Gyermekkedvezmények:
- A kedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek, diákcsoportokra nem vonatkoznak.
- Szüleivel egy szobában lakó gyermekeknek 3 éves korig a szállás és az étkezés ingyenes.
- Szüleivel egy szobában lakó gyermekeknek 4-12 éves kor között a szállás és az étkezések árából 50% engedményt biztosítunk.
- Speciális csomagajánlatok során a szálloda eltérhet a fenti kedvezményektől. Erről a Vendéget írásban tájékoztatja minden esetben.

b) Programok:
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott
tartózkodása alatt ad felvilágosítást. A Hotel Atlantis egyes programjai csak meghatározott minimum
létszám esetén indulnak. A Vendégnek a programokkal kapcsolatban a foglalással egy időben kell
egyeztetnie. A programok a www.hotelatlantis.hu honlapon kerülnek feltüntetésre.

7) Reklamáció:

a) A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.
b) A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt eltávozását követően megszűnik.
c) Számlázással kapcsolatos reklamációt a távozást követően nem áll módjában elfogadni a Szolgáltatónak.

8) A Szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szolgáltatására szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások
nyújtását megtagadni, ha:

a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a létesítményt, illetve a rendelkezésre bocsátott szobát,
b) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok jelentős mértékű befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.
c) a Vendé fertőző betegségben szenved.
d) a   Szerződő   fél   nem   teljesíti   a   Szerződésben   meghatározott   foglaló,   illetve   előleg-fizetési kötelezettségét a megállapodás szerint meghatározott időpontig.
e) Amennyiben a felek közötti szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

9) Háziállatok bevitele a Szállodába

a) A Hotel Atlantis területére háziállatok előzetes egyeztetést követően – pl. a háziállat higiénikus tartására szolgáló eszközök előzetes bemutatása esetén – hozhatók be. Ez esetben a meghirdetett szolgáltatási díj megfizetése szükséges.
A háziállat kizárólag a szobában a Vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket kizárólag a szoba megközelítésére használhatják, egyéb helységeket (étterem, uszoda stb.) azonban nem látogathatják.

b) A bevitt háziállat más Vendégek – különösen gyermekek – nyugalmát, különösen biztonságát nem zavarhatják. A Vendég teljes körűen felelős az általa behozott háziállat által a Szolgáltató és más Vendégek tárgyaiban okozott károkért, különösen a háziállat ürülékének haladéktalan eltávolításáért. A háziállatot behozni szándékozó Vendég által az érkezéskor aláírt Bejelentőlap egyben a fenti fokozott kárveszély keretében okozott kár megtérítésére vonatkozó külön írásbeli nyilatkozat aláírásának minősül. Amennyiben a Vendég a fenti szerződéses feltételeket megsérti, Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal megtiltani a háziállat további jelenlétét a szálloda területén. Amennyiben Vendég a háziállatra vonatkozó felszólításnak nem tesz eleget, Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

c) A szálloda a háziállatokra behozatalára külön díjat állapíthat meg.

10) Kártérítési felelősségek

a) Vendég a Szolgáltató által elszenvedett kár megtérítésére a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint kötelezett.
b) A Vendég mindazon károkért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy tulajdonát képező tárgyakban, berendezésekben okozott.
c) Szolgáltató a Vendég által elszenvedett kár megtérítésére a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint kötelezett.
d) A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
e) A szálloda privát parkolójában (kerítéssel és sorompóval határolva) parkoló autókban történő károkozás esetén a Vendég köteles az általa okozott kárt megtéríteni a károsult személy részére. Az ilyen káresemények esetén a Szolgáltató felelőssége abszolút kizárandó.
f) Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős - éspedig a felelősség mértékének korlátozása nélkül - ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette (átvételi elismervénnyel)  és a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
g) A Vendégnek az esetleg őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
h) A Vendég a kárt haladéktalanul köteles bejelenteni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató a kárért az   általános   szabályok   szerint   tartozik   felelősséggel,   de   a   bizonyítás   sikertelenségének következménye a Vendégre hárul.

A Szolgáltató és a Szerződő fél egybehangzóan kinyilatkozzák, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek és
az esetleges közvetlenül vállalt kiegészítő rendelkezéseket magukra nézve kötelezőnek ismerik el és azok
teljesítését szabad akaratukból, Önként vállalják.
A Jelen Általános Szerződési Feltételek egyaránt vonatkoznak az egyéni Vendégekkel, illetve – eltérő közös
megállapodás hiányában – a csoportos Vendégekkel, illetve a természetes személyekkel, cégekkel és más
szervezetekkel kötött eseti szerződésekre.

A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat
tudomásul vette.

Hajdúszoboszló, 2025. 02. 18.